فنی و مهندسی
عمران
صنایع غذائی
نفت
برق و الکترونیک
کامپیوتر و IT
کشاورزی
مکانیک
صنایع
معدن
نساجی
مواد و متالورژی
هوافضا
شیلات
تاسیسات
معماری
علوم انسانی
جغرافیا
زبان های خارجه
کتابداری
باستان شناسی
برنامه ریزی شهری
علوم پایه
هنر
کتاب
فرم ها
فایل های دانش آموزی
نمونه سوالات و آزمونها
محصولات گرافیکی
کارآفرینی و طرح توجیهی
کارآموزی
جزوات دانشجوئی
علوم پزشکی
پرسشنامه
آخرین محصولات
مقاله بررسی تاثیرات ورزش صبحگاهی بر آمادگی جسمانی سربازان
رساله مقایسه انگیزه مشارکت زنان و مردان مشهد به ورزش همگانی
رساله بررسی مفهوم فضا در مجسمه سازی و معماری نیمه دوم قرن بیستم
مقاله مقایسه مفهوم فضا در مجسمه سازی و معماری نیمه دوم قرن بیستم
بررسي اصول طراحي روشنايي ايستگاه مترو پانزده خرداد
تحقیق انرژی باد
تحقیق بررسی باستان شناسی ایران در دوران پس از اسلام
تحقیق عجایب هفتگانه جهان
دانلود رساله بررسی و تحلیل آثار و استقرارهای اشکانی حوزه ی جغرافیایی ابهررود
۶ قالب فوق العاده زیبا و حرفه ای پاورپوینت برای دفاع پایان نامه و ارائه
پاورپوینت رفتار مصرف کننده
دانلود پاورپوینت رفتار مصرف کننده ۳۵ اسلاید
رفتار مصرف کننده چیست؟
مصرف کنندگان هر روز تصمیمات جدیدی می گیرند و بازاریاب توجه خود را به تصمیمی معطوف می کنند که آن ها برای خرید می گیرند.بازاریاب ها اغلب با سوالات زیر مواجهند:
از کجا می خرند؟ چقدر می خرند؟چرا می خرند؟ چگونه می خرند؟ و ...
مفهوم بازار یابی : یک صنعت فرآیند ارضا کننده مشتری است و نه فرآیند تولید کالا.
صنعت با شناخت مشتری و نیازهای او آغاز می شود و نه با مواد خام و مهارت فروش و .... .
هدف شرکت ها ارضای خواسته ها و نیاز های مصرف کنندگان
می باشد.
فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید
tahlile_raftare_masrafkonande_1645951611_55610_2198_1841.zip0.08 MB |
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد
دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 54,000 تومان
پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت