فنی و مهندسی
عمران
صنایع غذائی
نفت
برق و الکترونیک
کامپیوتر و IT
کشاورزی
مکانیک
صنایع
معدن
نساجی
مواد و متالورژی
هوافضا
شیلات
تاسیسات
معماری
علوم انسانی
جغرافیا
زبان های خارجه
کتابداری
باستان شناسی
برنامه ریزی شهری
علوم پایه
هنر
کتاب
فرم ها
فایل های دانش آموزی
نمونه سوالات و آزمونها
محصولات گرافیکی
کارآفرینی و طرح توجیهی
کارآموزی
جزوات دانشجوئی
علوم پزشکی
پرسشنامه
آخرین محصولات
مقاله بررسی تاثیرات ورزش صبحگاهی بر آمادگی جسمانی سربازان
رساله مقایسه انگیزه مشارکت زنان و مردان مشهد به ورزش همگانی
رساله بررسی مفهوم فضا در مجسمه سازی و معماری نیمه دوم قرن بیستم
مقاله مقایسه مفهوم فضا در مجسمه سازی و معماری نیمه دوم قرن بیستم
بررسي اصول طراحي روشنايي ايستگاه مترو پانزده خرداد
تحقیق انرژی باد
تحقیق بررسی باستان شناسی ایران در دوران پس از اسلام
تحقیق عجایب هفتگانه جهان
دانلود رساله بررسی و تحلیل آثار و استقرارهای اشکانی حوزه ی جغرافیایی ابهررود
۶ قالب فوق العاده زیبا و حرفه ای پاورپوینت برای دفاع پایان نامه و ارائه
دانلود پاورپوینت هوش تجــــاری
دانلود پاورپوینت هوش تجــــاری ۳۳ اسلاید
وقتی در یک شرکت و یا موسسه برای تولید یک محصول و یا سرویس جدید ، نظرات و پیشنهادات مختلفی ارائه می شود ، که هریک از افراد آن شرکت معمولا این پیشنهادات را با توجه به تولید کنونی و دیدی که از شرکت خود دارند ارائه می دهند، اما نکته مهم این است که آیا شنیدن آن نظر ها و پیشنهادها با تقاضای مشتری و افراد ذی نفع منطبق است ؟ در این حالت باید بخش های تحقیق و توسعه مطمئن شوند که صدای مشتری را شنیده اند. درک این خواسته های ناگفته نکته بسیار مهم و اساسی در تولید یک محصول جدید است.
فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید
hooshe_tejariye_1_1645973520_55620_2198_1009.zip0.77 MB |
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد
دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 54,000 تومان
پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت